dimecres, 3 de febrer del 2010
Els iaios d'a hui i els joves d'ahir.
Alguns, com vosaltres, ja han fet allò que esteu fent ara, no copieu però a ben segur que us inspirarà i us ajudarà.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
CRITERIS D'AVALUACIÓ
Els criteris que s’utilitzen hauran de tindre en compte l’avaluació del producte final, la del procés seguit i l’aportació de l’autoavaluació per part de l’alumne. Es presenten a continuació aquells aspectes que hauran de valorar-se:
– Adequació del treball final als objectius i plantejaments marcats, així com als terminis i fases previstos.
– Capacitat de síntesi, d’anàlisi de les dificultats i valoració crítica del treball i de l’aportació personal.
– Estructura adequada del treball escrit (justificació, descripció del projecte proposat, explicació dels resultats i elaboració de conclusions).
– Adequació i varietat de fonts i recursos, així com l’adequació de l’ús de les tecnologies de la informació i de la comunicació en el desenrotllament del projecte, en la realització escrita i en la presentació oral.
– Riquesa i varietat de procediments utilitzats en la recerca d’informació, en la seua tipologia, així com l’adequació als fins proposats.
– Capacitat creativa i emprenedora i capacitat per a modificar i aplicar camins i recursos alternatius.
– La iniciativa personal, l’esperit emprenedor, l’autonomia i la confiança en si mateix; a més es consideraran els hàbits de disciplina, l’esforç i el treball individual i en grup.
– Correcció de l’expressió oral i escrita, incloent-hi la utilització adequada i variada de recursos gràfics o audiovisuals i la presentació dels materials.
– Altres aspectes relacionats amb l’objecte o tema específic de treball.
Els criteris i els instruments d’avaluació hauran de ser comuns per a tots els alumnes que la cursen, independentment del tema sobre el qual treballen o la modalitat de treball adoptada.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada